Piesa care a înnebunit internetul și a detronat ''Despacito''! E iubită și fredonată de toți copiii și a reușit să conecteze oameni din întreaga lume.
Celebrul cântec pentru copii „Baby Shark” a mai doborât un record! Videoclipul „Baby Shark” a devenit primul conținut video din istoria YouTube care a depășit 10 miliarde de vizualizări.
Recordul este obținut la mai puţin de două luni după ce a reuşit să detroneze videoclipul single-ului „Despacito”, de Luis Fonsi şi Daddy Yankee.
Care este povestea cântecului pentru copii „Baby Shark”
"Baby Shark", o piesă uşor de fredonat a cântăreţei americano-coreene Hope Segoine şi produsă de compania sud-coreeană Pinkfong, a fost lansată pe YouTube în data de 17 iunie 2016. De atunci, a devenit unul dintre cele mai cunoscute cântece din lume şi a ajuns chiar în clasamentul muzical american Billboard Top100 în anul 2019.
Baby Shark s-a transformat într-o emisiune TV Nickelodeon, într-o marcă de cereale, într-un spectacol live și în strigătul echipei Washington Nationals pe parcursul sezonului în care au câștigat World Series. La un moment dat, a intrat chiar în Billboard Top 40 și a inspirat cântecul lui Jamie Tartt din emisiunea "Ted Lasso" de pe Apple TV+.
"Baby Shark" de pandemie
La începutul pandemiei de coronavirus, a fost înregistrată o versiune nouă a cântecului "Baby Shark" pentru a promova o bună igienă a mâinilor în rândul copiilor, fapt ce a impulsionat şi mai mult popularitatea acestei piese.
Baby Shark, fenomen viral mondial
Melodia, cu o structură repetitivă produsă în Coreea de Sud, a depăşit universul simplu al copilăriei pentru a deveni un fenomen viral mondial, imaginile viu colorate şi versurile antrenante contribuind la succesul videoclipului.
La origini, cântecul pentru copii publicat pe YouTube în iunie 2016, este un remix al unei melodii americane realizat de compania de producţie Pinkfong, cu sediul în Seul.
Înaintea ''Baby Shark Dance'', rapperul PSY a dat peste cap contorul platformei cu ''Gangnam Style'', melodie care a deţinut recordul de vizualizări timp de trei ani înainte de a fi detronată de ''See You Again'', de Wiz Khalifa.
Pentru a sărbători cel mai recent succes, Pinkfong a invitat copiii din întreaga lume să-și împărtășească „momentele Baby Shark Dance” cu celebra companie.
Captură video